فرز انگشتی با فرز مینیاتوری تفاوت زیادی دارد و بسیاری از افراد علاقه مند هستند تا بیشتر با تفاوت فرز انگشتی با فرز مینیاتوری آشنا شوند. هر یک از این دو فرز دارای کاربردهای خاص خود می باشند و در موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره تفاوت فرز انگشتی با فرز مینیاتوری صحبت کنیم و اطلاعات خوبی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای آشنایی بیشتر با تفاوت فرز انگشتی با فرز مینیاتوری با ما در این مطلب همراه باشید.

کاربرد فرز مینیاتوری چیست؟

برای درک درست تفاوت فرز انگشتی با فرز مینیاتوری ابتدا قصد داریم درباره کاربرد فرز مینیاتوری صحبت کنیم. فرز مینیاتوری کوچکترین نوع فرز است که امروزه در صنایع مختلف دارای کاربردهای زیادی می باشد و بیشتر در صنایع هنری استفاده می شود. شما می توانید از این نوع فرز برای حکاکی طرح های ظریف روی چوب، سنگ، شیشه و چرم استفاده کنید. از جمله صنایع هنری که در آنها از این نوع فرز استفاده می شود می توان به منبت کاری، صنایع دستی، مجسمه سازی و … اشاره کرد. فرز مینیاتوری دارای مزایای زیر است:

توجه به مزایای این فرز ها باعث می شود به سادگی بتوانید برای نوع کار آن را انتخاب کنید. آشنایی با ویژگی های فرز سبب می شود راهنمای خوبی هنگام خرید باشد.

کاربرد فرز انگشتی

فرز مینیاتوری با فرز انگشتی چه تفاوتی دارد؟

فرز انگشتی قدرت بیشتری برای فرزکاری دارد و همین عامل نیز باعث می شود تا بتوان از آن در محصولات سخت تر و بزرگ تر استفاده کرد. علاوه بر این فرز انگشتی ابعاد و وزن بیشتری نسبت به فرز مینیاتوری دارد. این دو فرز از نظر کاربرد نیز با یکدیگر متفاوت می باشند و هر یک در صنایع خاص خود استفاده می شوند. با کاربردهای فرز مینیاتوری آشنا شدیم، از جمله مهمترین کاربردهای فرز انگشتی می توان به استفاده از آن در فرزکاری فلزات، سنگ ها، لوازم فولادی و همینطور شکل دهی به قطعات فلزی و چوبی اشاره کرد.

فرز انگشتی چیست؟

فرز انگشتی یکی از فرزهای نسبتا بزرگ به شمار می آید که بر خلاف سایر فرزها که به صورت نود درجه کار می کنند این فرز به صورت مستقیم برش را انجام می دهد. این فرز در صنعت از کاربردهای بیشتری برخوردار است  بیشتر از آن برای تراش استفاده می شود. یک نکته بسیار مهم درباره کاربردهای فرز انگشتی این است که به دلیل ابعاد مناسبی که دارد نه تنها در صنعت بلکه در بسیاری از فعالیت های ظریف تر نیز می توان از آن استفاده کرد و از مزایای آن بهره مند شد.

انواع فرز انگشتی

حال که به خوبی با تفاوت فرز انگشتی (Finger milling) با فرز مینیاتوری آشنا شدیم بهتر است کمی بیشتر با انواع فرز انگشتی آشنا شویم. فرز انگشتی را می توان به دو دسته فرز انگشتی گلو بلند و گلو کوتاه تقسیم کرد. فرز انگشتی گلو بلند به دلیل شفت بلندتری که دارا است می تواند برای سنباده زنی و سنگ زنی بسیار مفید و کاربردی باشد. فرز انگشتی گلو کوتاه نیز فرزی است که دارای شفت کوتاه تری می باشد و در برخی از مواقع مورد استفاده قرار می گیرد.

راهنمای خرید فرز مینیاتوری

این فرزها در مدل های مختلفی امروزه در بازار وجود دارند که شما می توانید متناسب با نیاز خود هر یک از آنها را خریداری کنید. فرزهای شارژی و برقی از جمله پرطرفدارترین فرزهای مینیاتوری به شمار می آیند. علاوه بر این شما می توانید فرز مینیاتوری پدالی و خرطومی را نیز خریداری کرده و استفاده کنید. توجه داشته باشید که با آشنایی کامل با تفاوت فرز انگشتی با فرز مینیاتوری می توانید به شکل بهتری خرید خود را انجام دهید.  فرز مینیاتوری با توجه به ویژگی هایی که دارد دارای انواع مختلفی است. جهت مشاوره و انتخاب دقیق فرز مینیاتوری می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وبسایت با ما در تماس باشید. اگر فرزی که خریداری می کنید مناسب کار نباشد ممکن است خسارات جبران نشدنی ایجاد کند و به کار آسیب بزند.

راهنمای خرید فرز انگشتی

برای خرید فرز انگشتی شما باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. اولین مسئله نوع فرز است که همانطور که گفتیم به دو گروه گلو بلند و گلو کوتاه تقسیم می شود. شما برای خرید در انتخاب برند نیز باید توجه کنید، از محبوب ترین برندها می توان به بوش، متابو و … اشاره کرد. سرعت و میزان توان نیز از دیگر مواردی هستند که در زمان خرید فرز انگشتی باید به آن توجه داشته باشید.

خرید بهترین فرز مینیاتوری یا انگشتی

اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید بهترین فرز مینیاتوری یا انگشتی را دارید می توانید از خدمات وب سایت ما بهره مند شوید. ما شرایط بسیار خوبی را برای خرید فرز مینیاتوری و انگشتی برای شما فراهم کرده ایم که به راحتی و با مناسب ترین قیمت می توانید آنها را خریداری کنید یکی از نکات مهم هنگام خرید فرز مینیاتوری توجه به برند می باشد. جهت تهیه بهترین برند فرز مینیاتوری می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

قیمت فرز مینیاتوری و فرز انگشتی

احتمالا شما سوالاتی درباره تفاوت فرز انگشتی با فرز مینیاتوری از نظر قیمتی دارید. در خصوص قیمت این دو فرز باید بدانید که فرز مینیاتوری و فرز انگشتی تفاوت قیمتی چندانی ندارند و اصلی ترین عامل در تفاوت قیمت آنها برند سازنده، سرعت و قدرت آنها می باشد. جهت استعلام دقیق قیمت هر یک از فرز ها می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وبسایت با ما در تماس باشید. خرید فرز مینیاتوری و فرز انگشتی با توجه به نوع کار انجام می شود و قبل از تهیه می توانید مشاوره ای در این خصوص داشته باشید. قیمت این فرز ها از یک میلیون تومان شروع می شود و با توجه به معیار های خاص دارای تغییراتی است.

مطلب تفاوت فرز انگشتی با فرز مینیاتوری را به اشتراک بگذارید و در صورت داشتن هرگونه سوال برای ما کامنت بگذارید تا کارشناسان ابزار شهرام  در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *